שאלות נפוצות

האם המכשיר הינו SIM free והאם ניתן להשתמש בכל כרטיס SIM?

המכשיר הינו SIM free ואינו חסום לכרטיסי SIM של מפעילים סלולריים מסויימים. עם זאת, משום שהמכשיר פועל בטכנולוגית דור שני, המכשיר לא יפעל ברשת פלאפון ואצל המפעילים רמי לוי והוט מובייל.

 

מה לעשות כאשר הילד עונה לשיחה אך איננו שומע את הצד השני?

במקרה כזה, כנראה עוצמת השמע במכשיר מכוונת לעוצמה הנמוכה ביותר.

שינוי עוצמת השמע במכשיר מתבצע במהלך שיחה באמצעות שימוש בלחצן הבית להגברת העוצמה ולחצן הדבורה להנמכת עוצמת השמע. כדי להגביר את עוצמת השמע יש להתחיל שיחה ובמהלך השיחה ללחוץ על מקש הבית (העליון) מספר פעמים עד לקבלת עוצמת השמע הרצויה.

 

מה לעשות במקרה של תקלה במכשיר?

במקרה של תקלה, מומלץ לאפס את המכשיר באמצעות הוצאה של הסוללה והכנסתה שוב לאחר דקה.

לאחר תכנות מספרי החיוג המהיר במכשיר מומלץ לבצע איפוס למכשיר על ידי הוצאת הסוללה והכנסתה.

אם עדיין לא נפתרה התקלה, יש לבצע איפוס הגדרות יצרן בהתאם להוראות המופיעות במדריך למשתמש.

 

מדוע איננו מצליחים להפעיל את המוניטור?

חלק מכרטיסי הסים הפועלים ברשת אורנג' אינם מאפשרים את פעולת המוניטור. אם אתם חווים תקלה זו 

ולמידע נוסף בנושא זה אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בטל. 03-6209991. 

 

אינני מצליח להתחבר לרשת Youphone, מה עלי לעשות?

לתשומת ליבכם - חלק מגרסאות המכשיר אינן פועלות ברשת YouPhone.

בחלק מגרסאות המכשיר המאפשרות בחירת מפעיל ידנית, כדי להפעיל את המכשיר ברשת Youphone

יש לבחור ברשת Orange מבין רשימת המפעילים.

אם אתם חווים תקלה זו ולמידע נוסף בנושא זה אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בטל. 03-6209991. 

 

האם יש אחריות למכשיר?

כן יש אחריות מלאה למכשיר. תקופת האחריות למכשיר הינה שנה מיום הרכישה. האחריות לא מכסה

מקרים של שבר או קורוזיה במכשיר. האחריות לסוללה ולמטען הינה לתקופה של 6 חודשים בלבד.

לצפיה בתנאי האחריות לחצו כאן.

 

למי פונים במקרה של תקלה?

במקרה של תקלה, פנו אלינו בימים א-ה בשעות הפעילות 9:00-17:00 בטלפון 03-6209991

ובכל שעה באמצעות המייל info@mobee-cell.co.il ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

 

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח אם תפנו אותן אלינו באמצעות המייל: info@mobee-cell.co.il.

 

למידע נוסף השאירו פרטיכם ונציגנו ישוב אליכם בהקדם